Wednesday 2 March 2016

SPM??

Hari ni kalau tak silap result spm keluar..ye dok?? Almaklumlah.. Budak asrama ni dia tak terdedah dengan dunia luar sangat...hik2..

For those yang akan ambik result hari ni, i know it's a little bit cliche but still nak cakap jugak.. Whatever the result is, tu la yang terbaik Allah bagi,. Cemerlang atau tidak, still keputusan exam tu adalah ujian dari Allah.. Kalau cemerlang, adakah kita akan bersyukur? Kalau kurang cemerlang, mungkin Allah nak tengok adakah pengharapan kita masih pada Dia, atau kita terus mengalah dan jauh dari Dia..

Whatever it is, kita kena bersyukur sebab kita ada rezeki dapat belajar sampai spm... ada orang, form 1 pun dia tak dapat belajar sebab kekurangan dari segi kewangan... Jadi bersyukurlah..

Lepasni, mesti otak dah mula serabut... Asasi, Matrik or Diploma?? Kalau yang ada rezeki lebih tu bole buat foundation untuk further luar negara pulak...huhuh... Apa beza semua tu kan?? InsyaAllah kalau rajin, akan diupdate di next entry...

Penat semalam habis exam pun tak habis lagi..uhuhuhu... Ha ni lagi satu hal.. Tak tahulah apa rezeki, daoat 2 doktor untuk long case punya exam.. Peh masak weyh kena bertubi-tubi soalan dari 2 doktor... Fuhhh...

K la.. Got to go.. Adios.. Wasalam :)

No comments:

Post a Comment